ای تنها عزیز عالم
قرآن شراب طهور
سه شنبه 14 شهريور 1398برچسب:اسرار آیات,آیات,مادر,پدر همسر, :: 5:7 :: نويسنده : زهرا گاذرپور

 تو را سپاس 

ای آنکه ملکوت و باطن زمین و آسمان به دست توست

ای آنکه عشق حقیقی تویی

ای آنکه اشیاء و همه ی عالم مشتاقانه به سوی تو در حرکتند

حقیقت حیات ،نگهدارنده ی همه ی موجودات تویی

مقصود ما تو، مقصد نماز وروزه ی ما تو، عطا کننده ی خیر و بخشنده ی حیات عالمیان و خالق زمین و آسمان تو 

قلبمان را به اسرار کتاب و آیات شریفت نورانی فرما

ای تنها عزیز عالم

اگر مطالب وبلاگهای من براتون مفید بود و خواستید در حق این کنیز حقیر پروردگار محبتی فرمایید: به نیابت مادر خودم یا پدر همسرم نماز قضایی به جا آورید 

البته اگر من از دنیا بروم (شاید لحظه ای دیگر، شاید عمری طولانی پروردگارم عنایت فرماید) به نیابت از خودم نماز قضایی به جا آورید.انشاالله

آجَرَکَ الله

namoz.loxblog.com

qhoran.loxblog.com

namaz12.mihanblog.com



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت16:24---2 آذر 1391
moafagh bashid

سایت فرج
ساعت17:56---30 آبان 1391
وب جالبی دارید .
خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید.
با تبادل لینک موافقم.


دیوونه ی حسین
ساعت18:31---29 آبان 1391
سلام
به منم سربزنید باتبادل لینک موافقید
منتظرم

یاحسیـــــــــــــن


kazem
ساعت7:56---19 آبان 1391
سلام خانم گاذر پور وببت خوب بود بنده به کمک شما نیاز دارم در مورد سوره یاسین در مورد سوره شناسیش چه کمکی می تونی به من بکنی این که پیام اصلی سوره چیه

سید مهدی رضوی
ساعت16:02---30 شهريور 1391
با سلام همسنگر گرامی اخیرا در لوکس بلاگ وبلاگ های سیاسی و ضد انقلاب زیاد شده ما بعضی از این وبلاگ ها را معرفی کردیم و تا 48 ساعت فیلتر کردنشون ولی خیلی زیادن و تنهایی نمیشود و وبلاگهای غیر اخلاقی هم از زیاد زیادتر شده!!!!
ما مدیون شهدا هستیم که میگذاریم این وبلاگها مثل ویروس تو دنیای مجازی پخش بشند و انها را ببینیم و معرفی نکنیم چون ما در لوکس بلاگ در صفحه مدیریت خود این پیوندها را مشاهده میکنیم پس باید تمام این وبلاگها را معرفی کنیم و به وضیفه شرعی خود عمل کنیم و صاحبان این وبلاگهای غیر اخلاقی را عاصی نمائیم تا دیگر خسته شوند و وبلاگ غیر اخلاقی درست نکنند.
شما اگر دیده باشید ما در وب خود اولین پستی که داریم پیوندهای مراکز معرفی وبلاگهای متخلف را گذاشتیم و از همه انها بهتر این دو هستند (گره سایبری گرداب)(تخلفات اینترنتی) اگر ممکنه این پست را شما هم بگذارید تا اگر کسی وبلاگ متخلفی را دید معرفی کند یا خود شما مشاهده کردید معرفی کنید بخدا ثواب این کار به نظر من از وبلاگ نویسی بیشتره
این کامنت را به دوستان فعال خود در لوکس بلاگ بفرست تا همه دوستان ولایت مدار کاری کنند بخدا خیلی ثواب داره ما تنها نمی توانیم پس همه باید کاری کنیم.
منتظر جواب شما هستم
یا حق


سید مهدی رضوی
ساعت6:05---27 شهريور 1391
با سلام دوست عزیز و تشکر از وب زیبای شما/ما وب شما را با افتخار در لینک خود قرار داده ایم.
اگه لطف کنید وب ما را هم شما در لینک خود قرار دهید ممنون میشویم.
(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)
www.heiat110.loxblog.com
یا علی مدد


erfan
ساعت9:56---16 شهريور 1391
خیلی وبلاگت عالیهفکر کنم بهترین وبلاگ بشهالبتهاگه هکر ها بزارن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 20832
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 2